2008-11-09

En trevlig helg

Igår så åkte jag och sambon och shoppade lite på stan och bergvik han hittade en tröja och ett par vantar och jag köpte lite nya underkläder passade på när dem hade ta 2 rea varor betala för 1.
Sen åt vi god mat oxfilé och åkte till willys handlade lite mat så det ska väl räcka ett tag. Stör mig på dem höjer hela tiden priserna en krona hit och dit blir mycket i längden. Ska nog ta och åka till Öb med Alexander någon dag handla konserver där har ju ändå samma som på willys och är billigare så varför inte.

Sen på kvällen kom Robin,Per,Elin och Tobias hit så kollade vi på film. Pirates of the caribbean skulle se alla tre men började med tvåan och sen såg vi trean också. Riktigt bra, hade glömt en del som tur var. Nu ska jag egentligen plugga så bäst jag sätter fart, har religion prov på tisdag och data om nu läraren låter mig göra provet.

Kanske blir sälen nästa helg hoppas :D Larsa hade ordnat skidor till mig så åka i barnbackarna kan man ju göra. Vore kul faktist fast jag kommer nog behöva plugga lite där med, eller ja läsa på vägen upp.

Dags att plugga.
Hur var eran helg?

/Leaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar