2008-11-13

Mamma mia

Igår var en bra dag , Okej jag erkänner jag gick inte till skolan, Men jag pluggade hemma och livet kändes ganska okej igen. Jag börjar komma någon vart på min inlämning. Och sen på kvällen lagade jag mat blev ruinerad när jag var tvungen köpa ris på kronoparken för det var slut 1 kg för 25 kr det tyckte jag var dyrt när 2 kg kostar samma på willys. Men nu vet man. Öb nästa.
Sen vid 8-tiden kom Johan och Lina över och vi kollade på Mamma mia vilken underbar film Kärlek. Jag ska skaffa den på dvd det är är då ett som är säkert.
Efter det så pluggade jag lite mer och sen sängen.

Sitter och väntar spänt nervöst på att min data lärare ska maila och berätta om provet, gissar på vg igen faktiskt för det kändes lite för lätt den här gången. Men tror ändå bara g i betyg för hade g på dem 2 första och 2 med vg isåfall. Jag menar finns ju inget mellanting , blev så glad när jag läste metro att dem vill ändra betygsystemet kunde väl bara gjort det lite tidigare då hade jag kunnat fått nåt i mellan g och vg. Enkelt som en plätt. Men nej nu är det så stora skillnader mellan och dem flesta orkar inte anstränga sig så mycket när man har fler ämnen att hålla reda på. Det kunde dem väl tänkt på för länge sen istället. När dem betygena kommer är jag förhoppningsvis klar med komvux för länge sedan...
Men då borde dem ju ändra universitetes med egentligen så hoppas kan man.

Snart för dagen kopp te och en smörgås för vakna till lite och plugga lite religion kom på det är imorgon det är man ska besvara en fråga utförligt, så är inte så svårt plugga till, Sen kan jag glömma bort det direkt nästan.


I helgen blir det sälen för hela slanten. Ska försöka plugga lite där uppe och kankse hinna bada.
Plugga lite kanske, och så njuta lite över snö.

Söndag, komma hem självklart och laga massor med mat och ha matlådor i veckan.

Idag yoga ska bli underbart :)

/ Leaah

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Jag hoppas också på VG åt dig! vad kul att det känns så bra och att det går så bra i skolan :) Kraaam

    SvaraRadera