2008-11-14

Sälen idag!!

Ja idag blir det av att åka till sälen imorgon ska jag prova på skidor ordentligt, har inte åkt det på länge, provade väl nån gång för några år sedan det var hemskt, haha visste inte hur jag skulle stanna och gjorde några volter tillslut stannade jag av ett stängsel. Haha jag är klantig.

Imorgon ska det bli bättre minsann, kan man kalla det träning, Ja det gör jag så orörlig jag är annars:P hehe

Håller på och packar lite sista minuten men det är jag alltid :P , men snart klar är ju bara borta hela lördagen och sen söndag åker vi ju hem på så behövs ju inte så mycket saker mer än lakan kläder smink och sånt. Har en spinnande Saga i knät då kan man ju inte gå upp och packa heller.
Mys katten, jag väntar på hon ska bli stor katt och inte vara lika galen :P

Dags packa så jag är någorlunda klar tills han ringer ska tanka på mobilen också så man kan ringa där uppe till min man. Hm man och man sambo kanske låter bättre.

Så ifall nån undrar vart jag tagit vägen är jag i sälen och ska slå ihjäl mig på skidor:P
Bara ringa har det tillfälliga nummret med mig dit, har ni inte det fråga Robin han har det.

Ha en kanon helg nu för det kommer jag att ha =)

/ Leaah

1 kommentar:

  1. Hoppas du har roligt i Sälen och att skidåkningen gick bättre denna gången. :D Jag är också dålig på skidor. Hihi.
    Kram

    SvaraRadera