2008-11-04

Vet inte vart jag är på väg

Står i ett vägsjäl.. Känns som jag har fastnat någonstans och inte vet hur det kan bli bättre.
Försov mig idag igen, känns som ja inte kommer komma igång med religionen. Men jag måste klara mig igenom dåliga perioder utan att skolan blir lidande.

Ikväll får jag ta tag i allt ordentligt, ska försöka komma in på min dator ta över alla viktiga saker på mp3 och ta till laptopen eller Robins dator. Så ska jag plugga och inte tänka på så mycket annat.

Helgen blev lyckad, Festen gick jätte bra och alla kom överens.
Var middag med grannarna innan och åt tacos.
Sen på söndagen hade vi fika och kollade på film med dem också.
Var till ikea en snabb vända och köpte matlådor och en present till Alex.
Och Daniel fick sin paj han alltid ska ha där ute.

Här är en bild på Mig Teresia och Sofia.
Sofia till vänster och kollar in en annan kamera.
I mitten Teresia och sen mig i en lånad keps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar