2008-11-06

Ingen skola idag heller

Nej inte idag heller nej, I morgon blir det av i alla fall.Ska försöka plugga lite har massor av saker att göra. Bäst att maila lärarna också så dem inte börjar undra.

Ska gå ut och gå snart i mina bra skor, kanske ta med mp3 också så kan jag gå en bit, behöver motion. Sen ska jag försöka städa lite har inte så stökigt men bra hålla efter så det inte blir väldigt stökigt sen.

Har tråkigt, känns som livet står still samtidigt som det går alldeles för fort hur kan det gå ihop. Inte som ekvationer i alla fall.

Idag blir det tacos hos mamma med mina bröder och ena broderns flickvän/sambo/fästmö ska bli kul träffa familjen igen kanske kan pigga upp mig från dem 2 senaste veckorna jag bara mått dåligt. Robin tvingade mig äta idag för annars trodde han inte jag skulle äta, så klart jag äter fast när jag är hungrig kanske och sen känns det som pizzerian får redan för mycket av min inkomst :P borde laga mer mat ska göra det direkt livet börjar gå bättre vet vart jag står och vart jag är på väg.


Kissarna sover förstår inte hur dem kan iskallt i lägenheten, är det meningen det ska vara 20 grader med kallt drag i lägenheter nu förtiden. men tydligen måste det komma luft in sa han så det inte blir undertryck och blir kallare. (han=inkompitent vaktmästare) Men varför kan dem bara inte täta runt fönster för det är ju det som drar så man fryser och elementen är ju inte varma, skiter i om dem påstår det är termostat på det ska vara 21 grader det är inte 21 grader mer närmare 19 och det drar kallt. Fixa det. inte bara luftingångarna som drar kallt ifrån korkade människor. Ska be dem täta ordentligt och blir det inte varmare då eller om dem inte kommer täta så kommer jag prata med hyresgästföreningen inte meningen man betalar dyr hyra och ska behöva frysa.
Och det skulle ju inte skada om den bytte till 3 glasfönster heller.

Hoppas ni får en bra dag

/ Leaah

1 kommentar:

  1. Nu är det tävling på charlotte.nu - missa inte chansen att vinna 4 engelska mysfilmer. Trevlig helg!

    SvaraRadera