2009-04-13

En kanon helg

Kom fram i Fredags runt halv 5. Vi satt på balkongen och fikade och pratade om allt. Gick ganska fort att åka dit ändå. I lördags åkte jag och Sophia till Göteborg och shoppade lite , var på Topshop som tydligen hade öppnat där. Jätte kul :)
Sprang omkring lite överallt, Åt en jätte glass kort kommer senare när jag fått dem av min kusin och tagit upp min kamera. Var självklart på steakhouse. Så gott. Men min kusin blev inte mätt på 190g fläskfilé och potatis till så fick få in på Mcdonalds sen så hon fick en big mac också. Matvrak;) hehe.

Så åkte vi hem till min faster och min ingifta farbror och Magnus min andra kusin och skulle vara med på kalas för Magnus och Sophia för dem hade nyss fyllt år. Så blev påskbord och tårta. Lite jobbigt när man fortfarande var mätt men det gick allt ner. På kvällen blev det film och godis, men så trötta var vi. Men var riktigt kul ändå.

Helgen var kanon.

Så igår kom man hem igen, och idag dags städa lite

Var nyss ute med Saga som inte får vara ensam ute än.
Hon blev så trött i slutet så hon såg ut som en hund. Så hon fick gå in och vila lite. Stackars. Men kul hade hon.

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar