2009-04-22

Ny vecka

Så vad har hänt i mitt liv den här veckan då?

Måndagen började med skola och jag beslutade mig för gå en termin till på komvux känns bäst så.
Sen blev det Ikea med R och Elin följde med och R´s mamma och hans lillasyster.
Han skulle köpa ett skrivbord det tog sin lilla tid. Men vi kom hem med ett tillslut och igår blev det monterat och klart.
Så nu delar på det så vi slapp ha två bord, och så blev det en liten ommöblering, känns väldigt annorlunda och lite mer öppnade nu. Blir nog bra direkt man städat efter allt igår.
Och blivit av med alla gamla skrivbord, katterna verkade gilla det.

Nu ska jag faktiskt ta och plugga så jag kan bli klar med min geografi kurs jag har skjutit upp alldeles för länge.

Ha en super bra dag

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar