2009-04-19

Grillsäsongen har börjat

Igår grillade vi igen med Lina och Johan våra kära grannar. Jag är verkligen en grill människa är så gott att grilla R är mer en sån som kan grilla lite då och då och kan bli lite trött på mitt grillande som han brukar säga. Men vem orkar stå vid spisen mitt i sommar i ett 30 gradigt kök och laga mat inte jag i alla fall.

Igår gick vi en vända också var riktigt härligt. Lite bilder kommer upp snart när min dator vill ta emot korten från min kamera.










Mina fina bild över kroppkärrsjön.
Har fått en del bra bilder på min kamera nu som jag ska försöka framkalla och sätta upp på väggen. Ibland har man tur :)









Jag och min Sambo. Han är tänkaren och jag är nog posaren :P

Nej nu är det dags för frukost och gå ut och gå en promenix, Hoppas på att det blir Ikea med Lina idag.

/Helena

3 kommentarer: