2009-04-23

Shopping dag

Godmorgon kära läsare.

Idag blir det Bergvik med Frid, vi ska handla lite på maxi. Jag ska nog köpa lite basilika och sätta i en kruka här hemma, tjuvstarta lite med odlingen. Ska försöka hitta mina små krukor jag har med, såna där billiga från Ikea för 5 spänn styck. Så inte så farligt dyrt köpa nya, men har man redan lika bra leta upp dem först right? Tänka på miljön.

Jag försov mig ganska rejält idag, icke bra, så ikväll blir det plugga ordentligt.
Ska försöka orka städa badrummet med, kan vara bra ibland.

Nu tog jag mig en kopp Jordgubbsté.

Ha en bra dag nu alla, hoppas ni njuter av vädret.

/ Helena

1 kommentar:

  1. tänkte skriva ut det senare idag, i ett "seriösare" outfitinlägg:) Kavajen har jagp å mig i inlägg nedan också och den är från Topshop. Linnet är gammalt och från HM

    SvaraRadera