2009-04-29

Tiden går fort

Verkligen har prov imorgon, som tur är har jag redan klarat det, men vore skönt få lite högre betyg. Försökte läsa lite i boken nyss, men det gick inte så bra, ska försöka tvinga mig snart och svara på lite frågor så kanske det känns lite roligare.

Ska bara tipsa er om en peeling och ansiktsmask som gör i alla fall mitt ansikte jätte mjukt och fräsht. Till och med R påpekade jag hade väldigt mjuka kinder.











Lumene Arctic touch Clarifying Mineral Peeling minns jag inte riktigt priset på för jag köpte det på tax free, men ca 115 kr.
Djuprengörande mask med citronskal från Yves Rocher ca 39 kr.

Man måste inte använda samma produkter i samma märke för man ska få fin hy.

Nej nu ska jag försöka äta lunch och sedan dra igång med pluggande.

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar