2009-09-09

090909

Inte 08 dagen nu som jag minns stod så mycket om i tidningar och grejer, Stockholmardagen som om dem måste ha en egen dag så där. Nu kommer det väl inte igen så tur det ;)..

Idag har jag haft en super bra dag , jag och R var på stan och gick omkring lite han hittade äntligen en bra väska han har letat efter ett tag. Jag köpte ett par jeans på gina och så passade vi på och luncha på Nya Peking. Underbart gott som vanligt. Var nästan först där var där redan 20 över elva för vi hade möte på riksbyggen klockan 12.30 och ville inte stressa.

Nu är allt uppgjort med lägenheten vi bor kvar tills den 3 oktober och lämnar över den på helgen där. Härligt bra det.

Nu är det dags att hitta elavtal och skaffa bredband till nya lägenheten. Det är en spännande djungel.

1 kommentar:

  1. SV: Hej! Jag testade Matrix curl schampoo, i en grön flaska :) Den luktade inte så gott som förväntat, men håret blev iaf lockigt :)

    SvaraRadera