2009-09-16

En hel dag med systeryster :)

Jag vet vi inte är syskon så där, men det är känslan jag har som räknas mer än blodsband, håller ni inte med?

Sofia och jag har varit på stan idag, det var riktigt kul får lite ensam kvalités tid sådär.
Vi kollade på skor, letade linnen till mig.
Åt riktigt god pizza och fikade även innan vi åkte hem.
Jag orkade helt otroligt en hel pizza. Men gud så god den var.

Jag hittade tillslut två linnen på Bikbok för 99 kr för båda två, det var billigt kap.
Ett lila och ett vitt. Vitt är alltid bra att ha.

Kom hem till en två tiden, fick åka med snälla Sofia och hennes pojkvän Edin som skulle hämta henne.

Sen har jag skaffat skype med, Så jag och R som är borta tills imorgon skypade en sväng. Hehe enklare än msn grejset :)

Nu sitter jag skriver på mitt Korea arbete, ska bli klar idag har jag som mål. Men jobbar bäst under stress så lika bra ha det som mål.

3 kommentarer:

  1. Så trevligt det låter.

    Skype är bra. Använder det när jag vill prata med T och P

    SvaraRadera
  2. Roligt att du hittade något på stan. Ibland är det inte så lätt att göra det.

    Hur går det med Korea-arbetet? ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag också. Hihi. :)
    Ja, det ska bli roligt att du flyttar hit till stan. :D
    Vad roligt att det gick bra med arbetet. :)
    Kramar!

    SvaraRadera