2009-09-03

Så trött


Gahsiken. Försov mig imorse (igen) blir tokig. Måste få till rutinerna igen. Igår sov jag jätte mycket också, så nu har jag väl sovit för mycket och är trött på grund av det säkert....

Nej ska snart vakna till lite och gå till Matilda och titta till katterna , jag är kattvakt medan hon och hennes pojkvän är borta hos hans föräldrar.

Sen ska ja sätta igång plugga. Har html prov ikväll, som förhoppningsvis kommer att gå bra.

Ska även börja på min Korea grej, och ett argument i filosofin. Mycket just nu, har inte fått engelsk böckerna heller. Behöver dem föra att göra en inlämning.

Ska boka tvättid med. Men i helgen är jag borta så skönt :)
Förutom jag egentligen behöver plugga. Men det kanske man kan göra på tåget ner. Har två timmar till övers där.

Jo jag ska till min kusin Sophia i helgen och det ska bli kul. Ska ut på lördag kväll :)
Var länge sedan jag var ute så det kommer nog bli kul :)

Nej ska ja tag tag i frukost kanske, kan nog vara bra.

1 kommentar: