2009-09-14

Ny start på en ny vecka

Jag gick upp en timme för tidigt idag, var säker på jag började 10 men nej jag börjar ju faktiskt klockan 11, jag ska åka till skolan för en timme lektion(känns inte jätte värt) kan ju passa på lämna tillbaka biblioteksböcker då om jag kommer ihåg(jag=guldfisk).

Så om en timme ska jag åka till skolan, så dags äta frukost och dola lite och sen kila till bussen. Äntligen har dem bytt busstidtabell så bussarna går varje 10 min härifrån skönt kanske man kan få en sittplats nu och kanske inte lika super fulla bussar.

Måste slänga in ett Grattis till Anders som har fått jobb i Falun!
Vad kul :) Är riktigt glad för din skull.

Nej dags att få lite saker gjorda tror jag.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack så mycket, vad kul att du gillar min blogg. Jag har redan skrivit ett inlägg där jag talar en hel del om contour och highlight. Här har du det!

    http://killercolours.blogg.se/2009/june/natural-makeup-vs-natural-face.html

    SvaraRadera
  2. Ang. mixing medium - Ja, i regel kan du använda det till vilka skuggor som helst. Testa lite på handen innan så du ser att de glider på jämnt, vissa skuggor tenderar snarare att klumpa sig och förlora intensitet istället för det motsatta. Det är helt olika mellan olika skuggor så man får helt enkelt prova sig fram. Det fungerar med de flesta dock!

    SvaraRadera
  3. näää gud vad jag är dålig.. SKÄMS! Men nån gång ska jag det haha det har jag bestämt:) ursäktar mig själv som är en "dålig" bloggare:p

    hoppas allt är fint med dig!!

    SvaraRadera