2009-10-22

Håkan Nesser

Han var i min skola idag. Ni skulle dömma min förvåning när jag såg lapparna i skolan att det var han som skulle komma och prata om sitt författarskap. Jag som slutade runt 9 för vi gjorde prov idag, som förresten kändes jätte bra:) så jag satt snällt och väntade på han som började vid 11.

Smet ut en kvart innan han skulle komma på toaletten så jag slapp springa mitt i, och när jag kommer ut ja gissa vem som går framför mig jo minsann Håkan Nesser. Charmig karl alltså.

Köpte en av hans böcker signerad och min dag är gjort :)

Han var en riktigt rolig och trevlig man, som verkade stå med båda fötterna på jorden.

Ska ta kort på min signerade bok när jag har min kamera för den är hemma i Örebro nu.

Imorgon kommer min kära R hit och vi ska äta tacos mums så gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar