2009-10-26

Ingen bra början på veckan

Måndag morgon, började med att det första jag såg var en spindel på min lampa brevid sängen.

Andra började blöda näsblod mitt i allt.
Tredje en nattfjäril i rummet.
Fjärde mina skor jag köpte på skopunkten förra månaden är redan trasiga och fick gå med en blöt fot.

Ingen bra början va?

Skopunkten ska jag strunta i framöver, ska dit reklamera skor och sen inte handla där mer, om det inte är mer slit och släng skor, men inte vinterskor.

Har kvittot i Örebro så får gå till deras skopunkten och reklamera dem. Har ett par till jag ska klaga på sömmen hade gått upp i fodret och dem är inte ens använda. Vill få pengarna tillbaka så ska jag köpa nya dyra skor. Eller ja mamma lovade mig ett par så .

Sitter hemma och är så trött, min kropp är slut, vill sova.
Men ska iväg till bibblan sen ändå. Lånar min brors cykel så går det snabbare ta sig dit inte för det är långt men ändå.

Nu ska jag göra lite varmt te och hämta in posten.



1 kommentar: