2009-10-29

Bakade en kaka!

Nu har jag bakat en kladdkaka med glasyr, hittade receptet här.

Provsmakade nyss lite på glasyren, gud så gott :)

Jag och min mamma och min lillebror ska snart fika det så gott :)

Imorgon blir det att åka till Örebro, hade tänkt åka idag egentligen men jag hade bokat biljetten fel så jag bokade den nya imorgon. Tror R ville spela sitt Wow spel ikväll det var därför han tyckte det var bättre jag kom imorgon.

Jag har i alla fall fått lite plugg gjort idag. Men har inte så mycket inspiration till det. Men har försökt ialla fall. Har en bra plan hur jag ska sköta resten av plugget dem sista veckorna nu. Skönt.

Dags för fikat nu! Te och kladdkaka som är glasyr på och vispad grädde till mums, ibland får man unna sig lite vardagslyx.

1 kommentar:

  1. Kul att kakan blev bra! Baka själv en kladdkaka igår men det faila totalt! :( Tydligen är bakning inget för mig haha

    (svar)Ja samma här! Jag tyckte inte om kallektionen så jättemycket men vissa snygga saker fanns ju men inte en chans att jag har råd :(

    SvaraRadera