2009-11-01

En fullspäckad helg

Fredag gick jag upp tidigt och åkte hem till Örebro. Åkte hem till lägenheten myste med kissarna och lämnade grejer. Åkte in till stan för möta Robin och vi käkade kina buffé Gud så gott det var.

Maria tipsade om oss KinaMuren som restaurangen heter, den var riktigt bra.

Senare åkte vi hem, jag började städa lite, pluggade och sen kollade vi på film och åt tacos. Lite myskväll så där.

Lördag: Gick upp vid 9 är så inställd på gå upp tidigt så det var jätte enkelt gå upp när klockan ringde, gjorde frukost och gick en promenad till Ica, handlade lite och sen hem igen.

Pluggade sen åkte jag Maria och Sari till Mariberg köpcentrum (fast dem bytt till Maribergs galleria nu ) åt en jätte god lunch kyckling sallad mums.Sen shoppade lite. Jag bytte mina skor jag var så sur på. Fick ett par nya utan nåt krångel alls. Fick ett par skitsnygga par, fick välja själv upp till en viss summa eftersom dem hade ingått i köp tre betala för två.
Så dem hade egentligen kostat 400 men gratis är gott.
Vi sprang omkring i affärer ett bra tag, Maria och ja kom på en bra grej, köpte två cardigans på cubus tillsammans så blev det ju en var. för dem hade erbjudande ta två för 299. Så då sparade vi 50 kr var . Passade oss bra som är lite snålshpoppare så där ;)

Efter det kom jag hem doalde och sådär, Robin och jag åkte till Kyrkogården gick till min morfar och tände ett ljus. Den var riktigt stor kyrkogården så tog lite tid innan vi hittade.
När vi hade varit där gick vi till Maria som bodde en tio min därifrån och kollade på skräckfilm jag var beredd hela tiden på nåt skulle hända, men kom inte så mycket tyvärr. Men nästan tur det så jag slapp bli rädd:P

Lördagen hade jag fullt upp.

Idag har vi tvättat och lite sånt där. Jag åkte hem till KD igen. Och är nu hemma här hos mamma och är jätte trött, så blir en tidigt kväll för mig idag. För imorgon blir det gå upp tidigt igen.

2 kommentarer:

  1. Väldigt mysig lördag :-)
    Fika nästa helg låter jättetrevlig, ser redan fram emot din goda kladdkaka!

    SvaraRadera
  2. helluu.. hoppas allt är bra.
    nu finns det en intervju med självaste Sean Banan uppe i bloggen.
    en riktigt rolig och underhållande intervju blev det..

    kolla in den.. kommer komma fler intervjuer med kända människor!

    Kramar / Duvetinte.se

    SvaraRadera