2009-11-09

The weekend

Så nu är man tillbaka i Karlstad igen, försov mig i morse kan jag förstå eftersom jag har varit sjuk några dagar nu då behöver man sömn.Heller hur?

Ja iallafall kom till Örebro ganska sent i fredags runt 7 på kvällen var jag hemma och Maria och Marco skulle komma klockan 8. Vi lagade lasagne att bjuda på och kladdkaka med glasyr till efterätt. Tyvärr hade jag inte så mycket smaksinne för jag 1. var (är) fökyld 2. hade bränt halva tungan på varm choklad dagen innan. Men den verkade som dem tyckte det var gott så det var ju tur det :)

Vi åt och tölade (pratade) mycket och det var jätte trevligt.
Maria och jag kollade lite i tapetboken. Vi ska få omtapeserat i hela lägenheten ska bli kul.

På lördagen hade jag tänkt att jag och Robin skulle gå till Maxi få en lite promenad sådär, men han ville ta bussen så inte jag som var lat den gången. Handlade en dushdraperistång på Biltema som ligger där ute och jag var helt övertygad om det var för lång och klagade och oroade mig över det. När vi kom hem utbrast jag istället men den var för kort, (haha den gick ju att dra ut). Så det funkade ju ändå .

Vi myste och hade det trevligt och kom överns om taper i två rummen resten bestämmde vi igår. Var lite svårt för hade tre böcker att välja i mellan. Okej det var jätte svårt. Vi var ju tvunga komma överns med, hehe och det var inte det lättaste. Nu kom vi tillslut överns hyfsat hehe .

Ska försöka äta lunch snart och dra iväg till bibblan och studera lite resten av dagen nu. Beta av saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar