2009-11-17

Då var det bestämt!

Jag och Sofia ska åka till Ullared den 1 december! Då ska det bli julklapsshandling för fullt. Och kanske nåt smått och gott hem som man behöver det vet man aldrig.
Ska bli super kul, Kameran följer med och en stor väska man kan proppa ner alla sina fynd i.

Idag är jag uppe tidigt, försov mig inte som jag gjorde igår. Har redan ätit frukost, ska nog äta mer för tror inte jag blev mätt. Och sen åka till skolan.

Har mycket att göra idag. Ska göra klart min hemsida idag, och hinna gå på två lektioner. Får smita in på rasten och kanske avvara en stund på en lektion. Ska ju ha redovisningen ikväll så bäst bli klar, inte mycket kvar som tur är. Men skönt göra klart det så fort som möjligt.

Dags äta lite fil med flingor tror jag, frukost nummer två.

Wish me good luck today!

2 kommentarer:

  1. Isch är ni riktigt kloka, Ullared och trängas;-)

    SvaraRadera
  2. oh, vad kul! Vill oxå dit någon gång. har aldrig varit där.

    SvaraRadera