2009-11-22

Snart slut

Snart slut på prov och grejer i skolan. Har mitt sista prov imorgon.
Kommer inte gå bra, har koncentrerat mig på att bli klar alla andra ämnen.
Men går det inte bra får jag göra om det, har ju ett ämne till den 18 december nu så om jag måste göra om det så går det nog bättre andra gången när jag inte har fler saker att stressa till.

Helgen var nice. Per följde med till Örebro det var jätte kul, jag hoppas han vill komma fler gånger.

Fredagen så stressade jag gick upp tidigt åkte till skolan, gjorde ett prov. Köpte lite lunch att äta på bussen, satt i skolan hade inget göra i en hel timme. Trodde provet skulle ta lite längre tid.

Sen gick jag in till bussationen mötte Per och vi påbörjade resan till Örebro. På kvällen mötte vi Maria och Marco och åt på pizza hut. Gott men inte värt pengarna, står det att en single pizza ska räcka till en person ska det göra det också. Det var som en barnpizza, blev inte mätt. Så dit går jag inte igen om det inte är buffé.
Vi åkte till willys handlade lite, godis och gott åkte ner också i korgen. Sen hem till oss och såg på Terminator 4. I like it. :)

På lördagen åkte vi in till stan mötte David och Fredrik som skulle på ölmässa som var i Örebro. Efter det åt vi på Pizzaplanet som hade buffé av både tacos och panpizza. Så där åt vi oss riktigt mätta.

Åkte hem utan att jag shoppade något alls, bakade bullar och grejer när vi kom hem. Gott :) Per gjorde chokladmuffins. Sen såg vi på film minns inte vad den heter, men den var okej inte mer.

Och idag åkte vi hem till Karlstad och jag har inte gjort nåt vettigt mer än pluggat idag och bakat kladdkaka.

Ska snart in i dushen och sen sova. För imorgon är det förbaskade provet som inte kommer gå bra.

Sen på onsdag ska jag hämta ut mitt slutbetyg och skicka in det till studera och så är min ansökan komplett :)
Torsdag Örebro igen.

1 kommentar:

  1. angående jeansen: nej, inte alls.. precis som jag skrev:)

    SvaraRadera