2009-11-15

Vad var det jag sa i går

Just det ja det blir aldrig som man tänkt sig så var det jag sa ja.

Nej dagen idag blev inte heller som jag planerade igår.

Men dock har jag fått lite plugg gjort så de är ju bra. Ska köra igång ordentligt sen. Ska försöka om inte annat.
Har skrivit lite på min källdiskussion i alla fall, och det är ju ett plus. Ska svara på dem där frågorna jag skrev häromdagen, blev några gjorde igår kväll så det var bra.

Idag kom bror och hans familj hit, vi åt tacos och banankaka jag hade bakat det var uppskattat. Evelina (mitt brors barn) och jag lekte och hon fick glass och kaka av mig. Hehe hon verkar gilla sin faster det är bra :) Hon växer så det knakar också. Tiden bara rinner iväg.

Nej nu ska ja lägga mig i badet och ha hårinpackning och ansiktsmask och slappna av lite innan man pluggar resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar