2009-11-10

Jag blev klar

Med alla inlämningar på distanskurser igår, så skönt!
Har bara två slutprov kvar och sen är 200 p klara:D gött.

Min företagsekonomilärare bad mig ringa han idag efter 13.00 för jag mailade och ville veta vad jag ska läsa på till provet jag hade bokat på torsdag som jag nog nu får skjuta upp tyvärr. Men isåfall skjuter jag nog upp det till fredagen eller på måndag. Helst fredag.

Så ringde jag för ungefär 5 min sen och så satt han åt lunch så han skulle ringa upp senare, wtf varför bad han mig ringa efter 13.00 om han har lunch då :O. Nu får vi hoppas han blev försenad med lunchen, ja skämdes lite som ringde störde men sa han efter ett så sa han ju det.

Nu sitter jag småäter lite mellanmål, ska väl göra ordentlig lunch senare eller middag innan jag åker iväg till kvällskursen. Ska försöka plugga med, har prov imorgon.

Köpte en ny mössa idag också lite impuls men ändå inte har tänkt köpa en ny länge nu för min är för tunn och idag hittade jag en bra på Åhlens jag bara gick in på för kika tills bussen kom. Men skönt nu har man det ordnat :) Slipper jag frysa.

Nu sitter man väntar på läraren ska ringa, lite nervöst för han har lite brytning av något och täckningen brukar inte vara så bra när han ringer han har bara ringt en gång förut men ändå och då blir det ju ännu svårare att förstå man han säger...
Kommer bli mycket Va, vad sa du i det här telefonsamtalet kan jag tänka mig.

Nej nu ska jag plugga filosofi jag har prov på imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar