2009-11-25

Jag är så GLAD!

Jag är så glad!
Mitt slutbetyg ligger i skolan och bara väntar på mig!

Jag är klar! Jag är så glad att jag nästan hoppar omkring här hemma! Detta ska firas stort!
Huu jag ska gå kvar tills en kurs är slut så jag kan få pengar. Och sen tar jag bara mitt pick och pack och flyttar till Örebro.

Jag kan knappt fatta det jag är äntligen klar efter två års slit. Så underbart!

Ska till skolan hämta det, sen ska jag till Farmor och Farfar som ska bjuda på mat och sen ska jag vara där tills klockan 6 och då ska jag åka hem vänta på Mamma och Adam som ska komma hem med förhoppningsvis godis och smink till mig ;)

Tror aldrig jag varit så här lycklig innan! Okej med kärlek så kanske man har det. Men inte med skolan!

Nej nu ska jag göra lite mellanmål och diska , sen blir det buss till skolan och vara glad :)

2 kommentarer: