2009-11-30

Måndagsmys!

Inte fredagsmys som alla andra har utan måndagsmys istället. Ska över till Sofia om ca en timme och har lite måndagshäng och kolla på Ullared serien ni alla vet säkert om. Vi ska dricka te och planera vad vi ska handla imorgon. Ska bli skit kul imorgon:D Längar verkligen, nyss hittade jag ett kurvert med pengar som jag hade glömt bort, la dem säkert där i när vi flyttade så dem inte skulle försvinna. Ibland har man tur :D

Snart dags ta en kopp te och leta efter en räkning som har försvunnit, jag minns jag la den på ett bra ställe men tydligen var inte stället så bra ändå.

Helgen kanske ni vill veta om också?

Fredagen var vi bara hemma tog det lugnt åkte till Ö&B och handladel lite. Lördagen var mycket roligare, först åkte jag till Michaela och pratade och fick lunch. Jag åkte hem och städade R tyckte jag hade stökat ner massor vilket jag kankse hade gjort med. Efter vi hade städat kom Maria och Marco vi åkte handlade lite matvaror och kom hem till oss och lagade tacogratäng och hade chokladpudding till efterätt och spelade nåt filmspel quiz som var skit kul.
Var en jätte trevlig kväll :)

På lördagen tog vi en sväng på stan och mötte Maria, Marco och Ellen dem andra minns jag inte namnet på. tog en runda på julmarknaden i gamla stan och kollade lite på kläder. Sen blev det hem lagade mat och kollade på en film tror det hette upp . Den var helt okej men jag har nog försite fantasi för tänka mig in i den ordentligt.

Nu är jag "hemma" i Karlstad igen och kom hit för några timmar sedan. Sitter och ser framemot imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar