2009-11-23

Ullared på kanal 5!

Jag ska snart se på Ullared, vad tycker ni om serien? Hit eller diss?
Jag vill se mest för få en blick över hur det ser ut. få en uppfattning om priserna. Ska ju dit om en vecka imorgon.

Jag gjort mitt sista prov för terminen nu skönt om det gick bra, tror inte det men samtidigt jag svarade på nästan allt så hoppas.
Men jag är redan så rastlös. Universitetet börjar inte fören i slutet av Januari. Jag går kvar i en kurs nu på komvux tills den 18 tror jag är sista dagen december alltså, men brukar alltid bli en vecka tidigare. Men inga prov eller nåt, vad ska jag syssla med.
Ska söka en kurs på komvux i Örebro och kolla om jag kan läsa upp mitt engelska a betyg kan vara bra att öva upp engelskan lite. Så kan jag få pengar i fem veckor också vore icke fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar