2009-11-14

Det blir aldrig som man har tänkt sig

Jag vaknade tidigt i morse, och tänkte jag kan ju somna om någon timme. Vilket jag även gjorde, sov ända till kvart i elva, sen var det gå upp göra frukost , sen gick vi handla och efter det var det bara gå till mormor och fira henne som fyller år.

Så det har inte blivit något plugg idag, tyvärr. Snön låg inte heller kvar så otur idag, inte igår...

Men ikväll ska jag göra lite har jag bestämt, svara på lite instuderingsfrågor till ett prov jag har.

Jag beställde lite smink häromdagen på everydayminerals hemsida, dollarn var så låg, en dollar var 6.5 kr. Så passade på då ;) Fick foundation och två ögonskuggor plus frakt för 203 kr. Inte så värst farligt va deras saker håller ju ett bra dag, drygt som sjutton. Nu får man hoppas det inte åker fast i tullen bara. För då lägger dem på 25% moms. Det vill jag inte.
Det skickades samma dag som jag beställde, så lär komma till veckan :) Flygpost från USA kan ju inte ta mer än en vecka, eller vad tror ni?

Ikväll så blir det myskväll med godis, plugg tyvärr ,men något bra går säkert på tv om man har tur.

Imorgon ska jag möta Per igen och vi ska plugga hela dagen, skönt ska försöka baka något att ta med =)

2 kommentarer:

  1. myskväll låter trevligt. Vi ska titta på körslaget och mysa också.

    SvaraRadera
  2. Menar du den jag lilla jag har på bilden? Den är från h&m, köpt för nåt år sedan, men såg att de hade tagit i dem igen...

    SvaraRadera