2009-10-16

Nyttiga dagen

Idag har jag:

Gått ca 6.6 km fram och tillbaka till maxi vid Eurostop här i Örebro, mätte sträckan på eniro när vi kom hem.
Handlat lite till hemmet
Åkt hem till Örebro
Hunnit lagat mat
Gick en sväng på stan med älskling också.

Har inte pluggat tyvärr, men ska läsa inför provet innan jag lägger mig.

Jag ska inte hänga upp mig på såna småsaker som teckensnitt egentligen, bara så fruktansvärt irriterande när man skriver och ändrar en sak och sparar och sen är det inte rätt ändå.

Jag har valt att
ha Verdana på all text på bloggen. Men ändå blir det inte det. Och jag är urkass på html koder(Fattar inte hur jag lyckades klara det provet) så kan inte gå in där och kolla heller. Eller har ju självklart försökt men fattar inte mycket.

Nej nu ska jag snart lägga mig, är helt slut efter idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar