2009-10-12

I´m Back

Jag är tillbaka gick ganska fort att tröttna på blogg, verktyget när man har haft det här som är så enkelt att förstå, kan göra om sidan utan krångla med html koder och sånt tjafs;)
Och ingen reklam mellan varje inlägg heller. Nej Blogger ska det vara right? :)

Sitter och försöker plugga till ett prov jag har imorgon, snart blir det lunch och sedan mer plugg och sen ska jag laga maten här hemma hos mamma, bor ju här nu när jag pluggar men i helgen blir det Örebro igen mitt riktigt hem, och ska ha inflyttningsfest på lördagen, ingen stor men något skoj kan det nog bli :)

Har sökt in till Universitetet till våren nu, samhäll och beteendevetenskap blev det som program och sedan lite fristående kurser. Blir spännande det här.

Dags att äta lunch tror jag. Vi hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar