2010-01-11

Egen dator igen

Vilken grej va. Att man är så beroende av sin egen dator. ..

Har ju haft min dator här ett tag, men ingenstans ställa upp det på. Så jag har inte använt den, har använt R´s hehe varit nästan slagsmål om hans dator. Nej då så illa har det naturligtvis inte varit.
Men skönt ha sin egen med ens egna saker på, och nu har man eget skivbord så skönt ha sin egen lilla hörna :)

Idag ska jag till komvux här i Örebro och registrera mig på engelska b kurs som jag läser ifall jag får för mig gå en media och kommunikations kurs inom Turismprogramet vilket jag tror jag vill verkar kul. Och till dem behövde man engelska b så lika bra köra på det nu.

Kommer bli en tuff termin, heltid kulturgeografi med engelska på sidan av.Men det kommer nog gå bra. Förhoppningsvis

På onsdag är registreringen för kulturgeografin med. Och rundtur på skolan, som kan vara bra att gå på.

Vill helst inte gå ut idag, är -17. ush så kallt. Kan det inte bli lite mildare väder snart.

1 kommentar:

  1. men de gör allt mer och mer värktabletter med hög dos koffein i för det är uppiggande och hjälper tillfriskningsprocess:) men det är lugnt, jag får aldrig i mig mer än en stor mugg om dagen ädnå hehe

    SvaraRadera