2010-01-28

Skulle vara en fullspäckad dag

Just nu håller vi på och tvättar, tvätt för ca 2 veckor och lite mer. Ni kan ju tänka er hur mycket det är. Har råkat missa lite tider och idag äntligen fanns det när vi var lediga. Håller på med tre maskiner nu och blir säkerligen 3-5 till.

Skulle gå storhandla också men jag började må väldigt dåligt förut så fick lägga mig vila en timme. Känner mig piggare nu i allafall så det är skönt. Sitter här och försöker skriva lite på en inlämning.
Och pratar med Marie som borde skaffa blogg ;)

Har anmält mig till röda korset med, på ungdomsgrupper sa även jag var intresserad av vara i butiken med. Kan vara en bra livserfarenhet och samtidigt dra sitt strå till stacken som man säger. Hjälpa såna som har det svårt. Man måste tänka på världen och medmänniskorna här i världen.

Nu är det dags för mig göra lite kvällsmat och sedan plugga klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar