2010-01-14

Klantig värmläning

Jag skulle ta ut juicepaket ett sånt där stor Bravo ni alla säkert vet om hur dem ser ur. Hade det i kylskåpsdörren. Dock skulle jag ta ut det och hela hyllan ramlade på min tå, var tunga saker i den stort juice paket, yoghurt vatten m.m. Det gjorde så ont. Har ni någonsin lyckas med något så klantigt?

Nu gör min tå väldigt ont, riktigt ont. Men jag har min juice i alla fall. Något positivt.

Jag och min mamma beställde lite saker från asos.com efter jul på deras rea. Har väntat på paketet en evighet känns det som, och mailade tillslut frågade och så sa dem att vänta tills den 14 ifall det har varit nåt fel på posten osv. Visst tänkte jag det kommer säkert inte komma. Men det kom idag, yeah, så ska iväg hämta det snart när jag orkar gå ut och min tå inte värker mer.
Tror jag vågar beställa därifrån mer nu, speciellt nu när dem har upp till 80 % rea :) Inte fel det inte.

2 kommentarer:

  1. sv: simkaka heter jag där!

    asos.. hm nu blev jag nyfiken på att kolla va de har! 80% here I come!

    SvaraRadera
  2. Vet inte varför men jag tog åt mig lite utav rubriken.. :P

    SvaraRadera