2010-01-05

Länge sedan

Som jag skrev här, kan vara så att jag inte fått upp min dator än och sitter vid R´s dator just nu och dem tillfällena jag sitter vid en datorn.

Får hit skrivbord och en bäddsoffa på söndag, så då kommer min dator upp det ska bli skönt ha sin egen igen. Är ju en vanegrej sådär.

Idag är det 20 minus grader i Örebro, riktigt kallt har bara varit ute till Ica pantat, handlat lite och hem igen.

Vi kom hem igen förra måndagen, vi firade nyår med Alexander som kom från Grums och gick till Michaelas vän som bor på andra sidan E18 och hade fest. Vi drack skumpa och sjöng singstar. Gick hem strax efter tolvslaget, fick leda alex hem lite för han druckigt för mycket inte som jag och Robin som drack en glas skumpa. hehe.

I helgen tog vi det mest lugnt, dagarna flyter mest i samman nu när man är ledig.
Om en vecka imorgon ska jag till skolan registera mig på kuren och lyssna lite på hur universitetet fungerar och så vidare. Sari som jag lärt känna genom Michaela och Maria kom på igår att hon skulle söka samma kurs som jag ska läsa, och fanns i alla fall platser kvar igår så hoppas hon kommer in, kan vara kul att känna någon där :)

1 kommentar:

  1. Jaha, du bor i Örebro nu? Va länge ha rdu bott där då? =)

    SvaraRadera