2010-01-26

Rapport avklarad

Har skrivit klart rapporten som ska vara inne idag, blev klar igår. Skönt det.
Skulle varit grupparbete med en tjej som heter Anna, men hon blev sjuk igår så fick i lite panikslagna ögonblicket skriva klart allting själv. Som tur skulle det vara en diskussion idag och bara ett papper skriftligt så var inte så jätte farligt arbete. Bara boken vi har till kursen är på svår engelska så var inte det lättaste inte.

Idag går jag till klockan tre, och eftersom vi har en tapetserare hemma och jag kom hem från Karlstad igår får jag faktiskt unna mig lunch i skolan idag, men inte den dyraste.
Så idag eller imorgon ska jag göra en stor lasagne och ha i frysen som jag kan ta med till skolan när jag går såna här dagar, som tur är händer det inte ofta mer på den här delkursen bara en gång till så. Men alltid bra ha sånt i frysen.

Nej nu dags börja göra sig i ordning lite ska med bussen om 45 minuter, tror ni jag hinner ? :)
Så vad ska ni göra idag? Plugg jobb? :)

1 kommentar: