2010-02-02

Undrar ni hur det går?

Kan berätta att köppstoppet går alldels utmärkt. Enda som jag köpt är mat och såna saker. Betalade dock Michaela för saker jag beställt från oriflame. Men det hade jag beställt förra månaden så kunde ju inte bara strunta i det.

Har haft Matilda och Karin här över helgen. Dem kom på fredagen åkte hem hit lämnade saker tog en macka och sedan åkte vi på fest hos Matilda och Marco. Där stannade vi till klockan 12 bara för vi var så sega och trötta. Men det var en grym fest :)
Åkte hem åt lite och sen somnade vi gott.

Lördag blev en slappis dag och gick till donken, köpte lite chips på Willys och sen hem kolla på film :) Helgen gick riktigt fort. Men var kul :)

Nu har vi tapeserare i lägenheten, så just nu sover vi i vardagsrummet tur vi har en bäddsoffa :)

Hoppas han bli klar med köket idag, så man kan laga mat ordentligt :)
Funderar på möblera om där med. Ha köksbordet åt andra hållet. Ska funderas på.

5 kommentarer:

  1. Hej!Vad roligt att du vill ha designen! Är det just "Dear Diary" eller nån annan du vill ha?

    SvaraRadera
  2. välj vilken du vill :)
    jag gör dom i photoshop :)
    vill du att jag installerar den till dig bör du välja ett nytt, tillfälligt lösenord och inloggningsuppgifter så ordnar jag det åt dig

    SvaraRadera
  3. Själva headern är en Jpeg som du laddar upp via Layout-sidan, vill du göra det själv kan jag skicka över den via msn?
    Html koden för layouten i övrigt är: http://i261.photobucket.com/albums/ii74/devilian/blu.gif

    Jag gör det gärna åt dej om du skulle tycka de e knepigt :)

    SvaraRadera
  4. åh, tack så mycket! Bara du är noga så blir ögonbrynen nog bra :)


    Duktig du är som klarar köpstopp, jag skulle nog aldrig klara mig..

    SvaraRadera
  5. ska också fundera lite över att ha ett köpstopp..å andra sidan så är inte min ekonomi så bra så shopping är ju ganska uetslutet vilket som..haha..buhuhu

    SvaraRadera