2010-02-07

Ikea!

Varit på Ikea idag, har köpt hem "lite" smått och gott. Och det fick jag fast jag hade köpstoppet för vi hade presentkort där. Köpa två såna där överdörr hängare, två lack hyllor, lite djupa skålar och en sån där stång som ska vara i köket med krokar på (alltid velat haft en sån) Så lite annat smått och gott som mattor och badpuffar för dem kostade bara 5 kr.

Tyvärr kom vi mot en hård vägg så har inte fått upp hyllorna, men Pappa borrade upp gardinstångar och spegel så jag är mycket nöjd :)


1 kommentar:

  1. Fina saker du köpt. :) Alltid roligt med lite nya saker till hemmet. Jag var själv och handlade upp ett presentkort jag hade på H&M... Fast i torsdags var det. Det blev trosor och strumpor. Alltid bra att ha. :D

    Tack så mycket. Ja, det kanske jag kan göra. :)

    SvaraRadera