2010-02-20

Hemmagöra


Jag har idag bakat och bakat i massor.

Gjorde semlebröd och gifflar :) Sen efter det gjorde jag såklart semlor med.
Sa jag inte jag var galen i semlor?
Förr om årena var jag inte särsilt förtjust idem , mamma brukade köpa hem, jag åt en halv tyckte det var lite mäktigt, mycket grädde och mandelmassa. Men nu älskar jag det mer än någonsin. Tar nästa lite extra fyllning bara för det är så gott! Men det här är sista semlorna sen ska jag sakta men säkert inse semle säsongen är över.

Nu sitter jag väntar på melodifestivalen ska börja om en timme och hekla 6 minuter. Jag och R ska smaska i oss semlan då.

Här får ni förresten en bild på mina hemgjorda semlor!.







2 kommentarer:

  1. Sv; Du kan t.ex använda curves (eller kurvor) för att ljusa upp i photoshop :) <3

    SvaraRadera