2010-03-01

Tokig

Jag skulle sätta en spårningskod på min blogg, och gjorde det i hmtl sen så på nåt sätt råkade jag ta bort desigen, men tänkte jag det är ingen fara har kvar filen där dem ligger på datorn. Tror ni inte blogger säger den är fel då. Kollar min mail och filen fanns kvar där med, provar men den säger nej. Förstår inte. Har ju funkat förut exakt samma. Blir lite lätt irriterad så där...

Så ni får ursäkta bloggen ser ut som det gör, för hoppas blogger låter mig ta in html koden igen, så skumt den inte funkar:S

Och nej har inte ändrat den, fick den av en tjej som heter Malin och den funkade då så fattar inte .. Men Men.

Får försöka göra det imorgon då.

Uppdate: deisgnen ligger där den ska länkad rätt och allting. Skumt Hoppas det bara är nåt fel på blogger som ska hämta in bilden då. Annars nån Please help me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar