2010-03-03

Jag fixade det själv!

Blev så irriterad så bytte design som dem har själva (blogger alltså) tog en enkel som jag var säker på jag hade förut och kodade in bilden och wiips blev som det skulle se ut :)

Dock har jag fortfarande krångel med besöksräknaren. Men Men, nån dag kanske det ordnar sig med.

Dagens:

Har jobbat och varit i skolan två plus right.
Har tagit tvättid, varit med katterna ute en sväng ännu mer plus poäng.
Lagat middag riktigt gott, kinagryta med ris, en favorit här hemma receptet kommer läggas ut på min och Anders matblogg. http://middagsforslag.blogg.se/ tryck där så kommer ni dit.

Har hittat ett par vinterskor som var nedsänkta med 1000 kr lätt värt, egentligen har jag ju köptstopp med både jag och sambon tyckte det var bra köpa ett par nu som var ordentliga och håller nåt år än köpa billiga igen till hösten som inte räcker särskilt länge. Vad tycker ni? Jag själv säger såhär, jag kan ha vinterskor i flera år tänker inte direkt på mode på skor på vintern huvudsaken är dem är hela och man inte fryser.

Så är ganska säker på ska köpa dem, är ju en investering, mina Vagabond skor jag fick av mamma när jag gick i 8:an jaa på grundskolan har jag fortfarande, inte använt den här vintern dock så mycket men förra och alla andra år har dem används flitigt. Detta är av märket Roots och dem ska väl inte vara alltför dåliga va?

Nu ska jag snart dricka en kopp te av mitt nya te jag fick hemskickat av tebutiken.se luktade underbart så tror jag kommer gilla det :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar