2010-03-21

Nej vet ni vad

Nu snöar det vad irriterande, jag som längtade efter våren och nyss tänkte jag det kommer nog inte mer snö nu när det börjar snart bli April. Men nej vädergudarna har trotsat det.

Men smart som man är, har man inte börjat med vårjacka eller tunna vårskor(tygskor också för den delen). Så för mig del är det okej ändå, eftersom jag inte plockat bort vinterkläderna.
Dock tycker jag synd om alla tjejer och killar jag sett på stan i sina tunna tygskor och tunna jackor. som jag har frusit av att bara titta på.

Igår var det tjejledarutbildning för Röda korset, det var väldigt intressant och lärorikt. Dem bjöd på mat, thai buffé så gott och jag åt mig proppmätt. Förutom det, var det väldigt bra och jag och tjej som heter Josefin ska starta upp en tjejgrupp till hösten har vi bestämt för det är lite ont om tid nu innan sommaren. Så vi ska träffas göra lite riktlinjer gå efter, sound good :)

Nu ska jag städa och så innan Josefin i kursen kommer hit och vi ska plugga inför seminariumet på tisdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar