2010-03-17

En trött dag

Har idag varit på Röda korset kikade på verksamheterna, börjar i butiken som frivillig imorgon 8-12. Tycker det låter riktigt kul att engagera sig i något. Mötte R på stan vi käkade kina lunch buffe gott gott. Efter det åkte vi hem jag jobbade många timmar, delar ju ut tidningar som oftast tar 2 timmar max för 2 distrikt idag dock hade jag fått nåt vad du kan hitta på i Örebro som var 402 stycken dem med plus nån hälsotidning. Så idag tog det måånga fler timmar att jobba, som tur är fick (får) jag mer betalt så det var alltid bra eftersom jag bara jobbar en gång i veckan så blir inte så mycket i månaden. Men nu är man lite slut efter alla trappor, men skönt med gratis eller ska man säga betald motion (?).

Har hunnit skriva lite på min rapport som ska vara inne på fredag, och imorgon möter jag Josefin och ska skriva klart den och sedan ska vi jobba på vårat PM.

Min dag har varit fullsmockad med saker så nu ska jag ta en välförtjänt dusch och lägga mig i tid för imorgon ska jag upp halv 7 och promenera till stan halv 8, har aldrig gått till stan härifrån men tror jag ska klara det på en halvtimme. Lite mer motion är väl aldrig fel.

1 kommentar: