2010-03-20

Pores be Pure

Jag måste bara ge en recension (jag vet jag brukar inte göra de) men känner den här är värd det.

Det är formula10.0.6 ansiktsmasken Pores be Pure

Det står som beskrivning:
En hudförvandlande mask som hjälper till att eliminera orenheter och öppnar upp tilltäppta porer.

Först måste jag bara säga det är jordgubb i så doften är åt det hållet.
Den kändes som den sved eller något sånt när jag la den på ansiktet, men vilken resultat.
Jag har några envisa porer som varit finnar från början på kinden som vägrar verkligen försvinne, såg direkt dem hade blivit mindre av den här masken. Ansiktet blev riktigt lent och såg mycket bättre ut. Så den här rekommenderar jag verkligen.

Enda minuset är den finns bara i engångsförpackningar för 19 kr/st men den kanske kommer i större förpackningar sen om man har tur. Det finns ju redan i den serien andra ansiktsmasker i tuber som kostar 99 kr då räcker dem ju lite längre. Just nu har dem extra pris på hela serien i Kicks butik där de kostar 79 kr istället, så passa på :)

5/5 får den i betyg av mig.


1 kommentar:

  1. Nu finns den i tub på Åhlens, har precis köpt den och googlade efter vad andra tyckt om den haha... Vad bra att den verkar fungera!!

    SvaraRadera