2010-03-28

Kort road trip

Igår vad jag iväg till Vingåker deras Factory outlet med Malin, Madde, Maria och Mickis. Där de även fanns Ittala outlet och Scorett outlet. Jag fyndade på Ittala högnäs mugga 4 för 99 kr och Boda nova glas för samma pris. Jag var glad velat haft de glasena så länge men tyckt det vart lite för dyrt 4 för 200 som de kostar annars. Tänkte köpa karaffen med, men det tyckte inte R som jag pratade med i tele, Så dumt för hade varit så snyggt haft alltihop. Men nu har jag äntligen glasen i alla fall :D

På factory outletn hittade jag inte så mycket köpte med en tröja till R och i tältet där de reade ut varor köpte jag ett träningslinne från Nike för 50 kr och två födelsedagspresenter till Mamma som fyller år i maj.

Hade en toppen dag! Var härligt komma ut lite, och vilket härligt gäng det var :)



1 kommentar: