2010-02-09

Nu var det gjort!

Jag har anmält mig till röda korsets utbildning som är i helgen om tjejgrupper. Hoppas den blir av det låter riktigt kul. Sen ska jag på studiebesök på Kupan som är deras butik i stan här, för dem behövde lite extra folk på eftermiddagarna och lördagar framför allt. Så det ser jag väldigt mycket i fram emot. Träffa folk, och göra något nyttigt :)

Värsta med jobba i en butik är väl man vill handla saker, hehe eller kanske om man har tur blir trött på saker och inte vill shoppa ;)

Imorgon blir det plugga på dagen, sen "shopping" med Maria hon ska shoppa jag ska med, efter det ska jag med Michaela på kick off på oriflame.

Så ganska full dag, men ska ringa imorgon kolla upp studiebesöket så man kan få det gjort så snart som möjligt :)

Ska även ikväll skriva personligt brev och skicka in till lite ställen om sommarjobb :)

Önska mig lycka till! :D

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag läser till fritidspedagog och läser just nu en kurs som heter Global och hållbar utveckling, väldigt intressant :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för ditt inlägg. Kul att du gillar min blogg. :D

    Kul med kick of. Sånt brukar ju vara kul i alla fall. :)

    SvaraRadera