2010-02-13

Nu blir jag tokig

Okej en stor överdrift kanske, men skumma människor med skumma nicknames lägger till mig på msn och det har hänt många gånger senaste tiden. Jag förstår inte vart dem får min mail ifrån, jag har titta om den råkat stå på facebook men det gjorde den inte.

Så om någon har lagt till mig och är nån jag faktiskt känner och jag har sagt nej hojta till här eller med ett ett mail så löser jag det ;)

Så vad har hänt sen senast då, jo utbildningen i helgen blev inställd var för få sökande, så förhoppningsvis blir den av i mars istället. Det var tråkigt. Får hålla tummarna för den blir av i mars.

Igår mådde jag inte så bra, men pallrade mig iväg till Ica och sökte sommarjobb,köpte semlor och lite gott till kvällen.

Idag känner jag mig piggare och Maria och Marco ska komma idag så ska vi göra semlor mums och kolla på melodifestivalen :)


1 kommentar: