2010-02-19

Omy

Dessa goda semlor, tror jag har ätit 4-5 stycken sen dem kom dock har jag gjort några själv, så inte jätte dyrt då.

Men nej idag ska jag nog göra egna semlebröd och sen slänga ihop en varsin semla till mig och min babe när vi ska se Lets Dance ikväll.

Mitt köpstopp håller i sig oroa er inte, det går riktigt bra. Köpt mat så klart som jag fick. Sen inget mer onödigt. Riktigt skönt!

Under veckan har jag gjort hemtenta och idag var jag och lämna in det , passade på handla sen åkte jag hem. Då funkade inte internet, riktigt irriterande. Jag kollade alla kablar och så, men allt var som det skulle. Provade stoppa i den bärbara datorn ifall det var routern det var fel på, nej det funkade inte, bytte hela sladden, då funkade det. Skönt! Men nu har vi en sladd med internet då och hur klarar man det när det är två datanördar här hemma(jag och R). Vi får helt enkelt åka till stan imorgon köpa en, eller så får han hoppa av bussen i stan på vägen hem idag och köpa en. Så har vi det problemet löst. Men helst vill jag ha trådlöst slippa alla kablar.

Nej nu ska jag nog ta tag i städande som behövs, härlligt få den rent innan helgen.

Så dags köra igång nu!

Ha en trevlig fredag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar