2008-07-30

Plugg och nutella behov

Idag tog Robin med mig till Universitets biblioteket så satt vi där någon timme och pluggade.
Så har fått en del gjort känns skönt. Sen lunchade vi på pizzeria/restaurangen där i studenternas hus himmelsk pizza var det, gud helt underbart god färska championer och lite tjockare botten än vanlig men inte tjock som pan pizza så gott, Robin åt kebab tallrik jag smakade lite gör gott det med :) Så tror jag vet var vi kommer äta pizza i fortsättningen.

Väntar på Carina svärmor ska ringa, vi ska åka handla, Konsum blir bara dyrare och dyrare.
Står ett pris i hyllan sen när man ska betala är det dyrare okej 2 spänn är inte så farligt men eftersom det händer hela tiden är det så störande. Så ska väl åka till Netto eller lidl eller någon sådant lite billigare affär.
Vill ha Nutella såg det var billigt på Netto tror jag det var, och har varit nästan konstant sugen på det, och jag använder det som godis äter som det är skulle inte kunna ha det på mackan, ush för sött till frukost inte undra på amerikanerna är överviktiga (inte alla) men en del.

Blev att vi åker handlar imorgon istället.
Försöker hitta min glasscheck jag fick för länge sen, tänkte bäst handla upp den innan den går ut men så hittar jag den inte störande.
Nu ska jag betala räkningar och sen ska jag leta lite och städa klart badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar