2008-07-11

Film time

Skulle egentligen åkt till Anna ikväll kollat på film, men hon mådde inte så blev så jag blev hemma istället. Funderar på sätta på nära och kära filmen och äta lite chips med ost dipp mums :)
Hoppas bara dvd funkar, den vill alltid krångla för mig, vi måste verkligen köpa en ordentlig eller ja be om en ny istället, har lånat den av Carina och John för dem har Robins playstation, eller ja hämta det istället så vi har något som funkar.

Funkar det inte blir jag galen, vad ska jag annars göra hela kvällen, Robin ligger vilar han har huvudvärk. Har inte så många kompisar i närheten och mysa ner sig i soffan till en film skulle vara skönt.

Är lite baksugen, så ska nog baka lite imorgon muffins och något gott :)

Idag har jag inte gjort så mycket, mest varit hemma var en sväng till mamma förut med Emo och fikade. Så sliten sugen på ett glas vin också men känns onödigt öppna en hel vinflaska för ett glas.

Får prova om dvd funkar nu då,
Ha en bra kväll :)
Föresten vad ska ni göra ikväll/helgen ? :)

Någon som vet ett bra sätt kolla hur många som läst ens blogg ?

1 kommentar:

  1. Mysigt med hemmakväll. :)
    Blev det något bakat? :P
    Jag använder mig av susnet.se/tjanster. Fixa en användare där sen finns det koder som du bara klistrar in på hemsidan... :)

    Oj, 34 katter. Det är en del. Stackars dem som inte får hem och vad dumma folk är som inte bryr sig om dem. :(

    Tack så mycket. Kände att bloggen behövde fräschas upp lite. :)

    Japp, det blev ju en resa till Karlstad. :) Det var trevligt. Och visst ser Jennifer mer vuxen ut nu. :) Hon har väl växt om mig någon centimeter också skulle jag tippa på. :P

    Oriflame har sålt sina produkter på marknader ibland. Den där köpte jag i Säffle på marknaden.

    SvaraRadera