2008-07-03

Kristinehamn och Ikea

Blev ingen bingo igår Carina mådde inte så bra, fick jag tid till att plugga lite mer kommit igång lite nu ska nog ringa kolla om jag kan få göra provet på måndag då kommer jag nog igång ordentligt.

Vid ett tiden idag ska Anna hämta upp mig ska vi åka till Kristinehamn och kolla på kissar på katthemmet undra om man hittar någon sötnos man vill ta hem, måste ju gå bra ihop med Emo också som kan vara lite bossig.

Funderar på om man tar med selen och håller kissen på hem vägen så kissen kan få kolla ut, tänkte man kan åka förbi rusta djur väskor på djuraffärer brukar vara svin dyrt.
Brukar ju ha Emo i sele när vi ska någonstans oftast inte långt, man kunde låna sa Anna men då måste jag ju tillbaka dit med den med. Låter krångligt om man kanske kan få köpa den för en billig peng. Inte säkert ens jag hittar en katt men ifall att är det bra vara på den säkra sidan.

Försöker ordna så Robin mobil kan ta emot mms , och det funkade äntligen skönt kan han kolla på kissarna ja vill ha :)
Hehe kommer nog vilja ha alla :) Nej då en räcker gott och väl, får Emo lite sällskap och jag någon kela med, och katten ett bra hem :)

Nu ska jag göra mig i ordning och gå till mamma en snabbis sen hämta försöka hinna plugga lite innan jag åker.

Ska till ikea efter Kristinehamn skoj :D
Hoppas man hittar något kul :)

1 kommentar:

  1. Hehe, bingo i grums (av alla ställen) lät väl inte sådär våldsamt kul ändå. :P

    SvaraRadera