2008-07-06

Faster!

Jag ska bli faster i slutet av december början av januari , Min äldsta bror Ronny nu Carl och hans fästmö Desirée som ska ha bebisen :)
Ska bli skoj att bli faster , Fast han/hon kommer få 7 mostrar så många som kommer skämma bort bebisen hihi :)

Emo tog jag med till mamma hon mådde bättre där hon sov,lekte och åt en del.

Ska åka till Eskilstuna i slutet av månaden ska bli så kul :)
Ska ta tåget för det var billigare än bussen och tåg är ju lite skönare åka.
var bara ett byte sist var det 3 eller nåt , då tar man hellre bussen hela vägen än krångla och vänta en massa. Men verkar nu som dem ska hit eller ja till Karlstad, kan jag snåla skjuts tillbaka dit då :P. Dem måste ju åka hem så ;)

Hoppas vi kan åka båt då hihi så kul :)

Nu ska jag sova, vi ska tvätta tidigt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar